sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Ganduri sterse

Ma trezesc din visare cu o ceasca de cafea. Mi-e lene, ma intind. Ma gandesc ca poate mi-ar prinde bine putina alergare. Alerg pe net. Si dupa vreo doua ore, mi-e foame. Ce dracu’ sa mananc ? Deschid frigiderul. E gol. Ar trebui sa gatesc ? N-am chef ! Mai bine ma duc la fast-food sa-mi iau un sandwich… Iar mi-a pus proasta aia prea mult ketchup. Si doar i-am spus de fiecare data : « Vreau putin ketchup ! »
Ma uita la ceas. E 11:45! La naiba, iar am intarziat la munca. Ma imbrac pe fuga, dau cu putina apa pe cap ca sa stea parul si fug. Ma opresc. Ba ce prost sunt ! Azi e sambata. Si e sambata mea libera. Unde dracu’ ma duc ?
Si caut pe net un film bun. Privesc relaxat frumoasa poveste de dragoste…Hmm..As vrea sa fie si iubita langa mine. Suna telefonul : « - Ba, esti acasa ? Vezi ca vin pana la tine sa ma ajuti sa-mi pun pe masina un CD Player ! » Cacat ! Iar se futu si ziua asta !
Adio filme de dragoste … Nu-i nimic, o sa ma distrez diseara in club. Dar care club ? Nu am mai fost de vreo doi ani intr-un club. Mai bine stau acasa, vad un film si apoi ma culc.
Ce pula mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger