miercuri, 11 noiembrie 2009

Cred ca voi pleca

M-am saturat.Cred ca o sa-mi bag piciorul in el de loc de munca, si de salariile mizere din Romania si voi pleca. Nu stiu cum se face, dar, dupa ce te chinui prin scoli, te chinui sa faci o facultate (unii chiar 2 - 3) te trezesti ca muncesti pe salarii de nimic. Asta daca ai norocul sa-ti gasesti un loc de munca.
Vorbeam zilele trecute cu o cunostinta, care traieste in Lyon (e francez), si care imi zicea ca ma voi imbogati curand in ritmul in care muncesc. Pe dracu’ ! Cand a aflat ce salariu am, a ramas blocat. Nici banii lui de buzunar, pe care ii primea de la parinti cand era in scoala, nu erau atat de putini.
Eh si vorba aia, ca inca suntem tineri, dar ce ne vom face cand vom avea si o familie de intretinut ?
In orice caz, sper ca in primavara, sa-mi pot gasi un job mai bun in afara granitelor tarii, macar pentru cateva luni. Sper.
Numai bine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger