marți, 17 noiembrie 2009

Speranta moare ultima

De ceva vreme ma gandesc serios sa pun bazele unei afaceri. Idei sunt, dorinta de reusita este, cunostintele economice sunt suficiente (dar intotdeauna e loc de mai bine), mai am nevoie doar de bani.
In urma cu aproximativ doi ani am pus la cale un plan: imi voi cauta un serviciu stabil, si cat de cat bine platit, apoi voi face un credit in banca, iar cu banii obtinuti voi pune pe picioare propria afacere. Ce sa zic, suna destul de bine. Dar, stiti voi, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. De gasit, am gasit un serviciu care parea sa promita indeplinirea asteptarilor mele. Am asteptat 6 luni, ca sa pot face un credit in banca, si apoi am demarat. Ei bine am picat exact cand "s-a dat startul" crizei economice. Mai mult decat atat, idiotul de sef'miu ma trecuse cu 4 ore in cartea de munca. Visul meu de a avea propria afacere il luase dreaq.
Eh! Asta e, trebuie sa ma resemnez. De asta v-am spus in postul anterior ca vreau sa plec. Nu cred ca mai am vreo alternativa in viitorul apropiat.
Va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger