joi, 2 iulie 2009

Caldura si transpiratia

Salute!
Am lipsit un pic de pe blog deoarece mi-am parasit din nou postul pentru a da ajutor la intocmirea dosarului de contabilitate,iar timpul meu s-a mai diminuat (birourile fiind undeva in afara orasului)
Si ca tot veni vorba de asta o sa va relatez cateva intamplari care sunt in ton cu sezonul estival.
Birourile firmei in care lucrez sunt in interiorul halei de productie un lucru care e din ce in ce mai obisnuit, pentru ca superiorii sa fie cat mai aproape de angajati. Lucru bun, zic eu.
Dar ce te faci cand un angajat iti intra in birou si pute a transpiratie de te trasneste in cap ? !ti mai vine a sta langa el si a-l ajuta in solutionarea problemelor lui ? Mai poti fi amabil cu acea persoana, cand singurul lucru la care te gandesti este sa nu vomiti ?
Asta s-a intamplat astazi cand un angajat, care de regula se purta destul de ingrijit, tot isi face drum in birou punand tot felul de intrebari (marea majoritate stupide). Nu-i bai, ca de regula i se raspundea cu amabilitate, dar astazi...(va las pe voi sa interpretati). La un moment dat, una dintre colegele mele statea cu mana la nas in timp ce vorbea cu el pana cand nu a mai suportat parfumul de organe genitale nespalate si a iesit din birou lasandu-l pe stimabilul angajat sa vorbeasca de unul singur.
Individul in cauza probabil are si o motivatie : de cateva zile este oprita apa calda in tot orasul pentru lucrari de renovare. Dar, oare parintii nostri, bunicii nostri tot cu apa calda curenta au trait ? Oare se scurge prea mult timp, si asa pretios, din viata noastra pentru a incalzi apa la aragaz ?
Pe data viitoare, si nu uitati sa va spalati ! (indemn pentru cei care se simt cu musca pe caciula)
Numai bine !

Un comentariu:

  1. hai ca am ras cu spume la faza asta...si nu uita ca avem mai mult de un coleg care puteee :))
    feriti-va de magarusi :))

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger